• Bestel je ticket online.
  • Je kan betalen met Bancontact/Mister Cash, Maestro, MasterCard en VISA. Cadeaubonnen of vouchers aanvaarden we op dit moment niet. 
  • Boek geen tickets voor anderen. Bezoek het museum alleen met je huisgenoten of vaste knuffelcontact.
  • Als je betaald hebt, ontvang je een bevestigingsmail met jouw e-ticket(s) in bijlage. Controleer zeker de map ongewenste E-mail. De tickets worden verzonden vanuit het e-mailadres noreply@antwerpen.be.
  • Heb je geen e-tickets ontvangen en ga je straks al naar het museum? Bel ons op: 03 298 27 70. We helpen je graag verder.
    Soms gebeurt het dat je bank pas na 48 uur de betaling bevestigt.  Je ontvangt de e-tickets dan later in jouw mailbox.
  • Toon aan de balie in het museum je e-ticket (opgelet: dit is niet hetzelfde als de bevestigingsmail!) samen met je kortingsbewijs, zoals identiteitskaart, Museumpas, A-kaart, Lerarenkaart, waardebon ... Als we twijfelen over de geldigheid van het kortingsbewijs, kan je het museum niet bezoeken.
  • Je mag tickets niet doorverkopen.
  • We betalen tickets enkel terug of ruilen ze alleen om als het museum het bezoek annuleert (bv. als we moeten sluiten omwille van corona).
  • Heb je jouw tickets verloren? Neem contact met ons op: tel. 03 298 27 70, redstarline@antwerpen.be
  • Respecteer het tijdstip van aankomst. Zo blijft een veilig museumbezoek mogelijk.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief